Бронировать место

Захоплюючий світ Аватара на ПК, PS та Xbox

#news

Після виходу продовження «Аватара» Джеймса Кемерона, спільнота фанатів суттєво оживилась і відновилося питання про вихід гри «Avatar: Frontiers of Pandora», що була анонсована на виставці Е3 2021.

На даний момент гра знаходиться в процесі розробки, Ubisoft та Massive Entertainment в колаборації з Lightstorm Entertainment та Disney планують випустити її не раніше кінця 2023 року.

Хоча Ubisoft остаточно не окреслює дат виходу гри, проте підтверджує інформацію про те, що це станеться не раніше, ніж настане наступний фінансовий рік, тобто в період з 1 квітня 2023 року до 31 березня 2024 року.

Більшість фанатів всесвіту Аватара, затамувавши подих, очікують релізу цього пригодницького бойовику з видкритим світом, де їм буде надаватися можливість стати одним з раси На'ві.

  • Гра буде доступною для таких платформ як PS5, Xbox Series X та ПК. 

Скоріш за все гра не буде доступною на PS4 та Xbox One, оскільки Massive Entertainment активно займається опануванням нового двигуна Snowdrop, який вимагає більш потужного обладнання, яке в змозі у повній мірі відкрити нам красу планети Пандора. 

Наразі доступний трейлер-тизер, який хоча б приблизно дає нам зрозуміти чого очікувати від гри. «Avatar: Frontiers of Pandora» буде пригодницьким екшеном від першої особи, в якому ви будете грати за одного з представників На'ві. Проте не варто очікувати на зустріч зі знаменитими персонажами фільму, бо дії розгортатимуться в зовсім іншому куточку планети.

«У цій новій, окремій історії грайте за На'ві та вирушайте у подорож через Західний Кордон, небачену раніше частину Пандори. Досліджуйте живий і реактивний світ, населений унікальними істотами та новими персонажами, і дайте відсіч грізним силам RDA, які йому загрожують», – зазначено на офіційному сайті Ubisoft.

За словами технічного арт-директора Ubisoft Себастьяна Діндоффа, ви зможете вільно досліджувати простори планети Пандора починаючи від густих джунгів, наповнених неймовірними створіннями, закінчуючи грандіозними вершинами високо в небі, де досі не побувало жодної живої душі. 

Еліс Ренделл, провідний наративний дизайнер, каже, що це буде реалізовано багато в чому завдяки істотам, що населяють ці території. «Різні дії, які можуть виконувати неігрові персонажі, та різні анімації, які у них є, можуть зробити світ справді живим. З Avatar: Frontiers of Pandora ми хотіли зробити ще один крок уперед і створили систему, в якій наші NPC реагують на події всередині гри, наприклад: погоду, прогрес гравця або час».

Поделиться в соцсетях