Команда дослідників з Північно-Західного Китаю вирішила максимально оптимізувати процес зарядки дронів і розробила високо-енергетичні лазерні промені, які дадуть змогу дронам знаходитись в повітрі «постійно».
Більшість країн зосереджується на розробці антидронних систем, проте професор Лі Сюелун та його колеги з Північно-Західного Політехнічного університету вирішили підійти до питання з іншої сторони.
Вони вважають, що дрон, обладнаний модулем фотоелектричного перетворення, зможе конвертувати світлову енергію в електрику, а високо-енергетичні лазерні промені зможуть не тільки відслідковувати лазер, але й живити його дистанційно.
Команда університетської школи штучного інтелекту, оптики та електроніки, зазначила, що під час попереднього експерименту доволі успішно комбінувався процес зарядки з розумною технологію передачі та обробкою сигналу, що показує нескінченно великий потенціал для оптичних дронів.
«Родзинками дослідження є цілодобова розумна система відстеження зору та автономне поповнення енергії на великі відстані для ODD», - повідомила команда на офіційній сторінці акаунту WeChat Політехнічного університету минулого тижня.
Аби уможливити заряджання пристрою на більшій відстані, Лі та його команда мали знизити загасання звичайного лазерного променю в атмосфері. Тож вони вирішили створити технологію, що формує промені задля автономної адаптації їхньої інтенсивності.
До системи також було додано алгоритм захисту, який автоматично регулює потужність лазера до безпечного діапазону після виявлення перешкоди на шляху променя.
Команда не розголошує подробиць про дальність дії системи та ефективність фотоелектричного перетворення через чутливість технології, яка має потенційне застосування у військових цілях.
«У деяких трудомістких місіях, таких як пошук туристів, які опинилися в пастці під час раптових повеней, безперервний політ безпілотників значно заощадить дорогоцінний час рятувальників. Очікується, що ODD будуть брати активну участь у соціальному управлінні, такому як контроль за дорожнім рухом, патрулювання безпеки, порятунок під час катастроф і безконтактна логістика», - йдеться в доповіді.