Першого вересня в соцмережі Twitter компанії з різних точок світу почали публікувати дописи, які містили одне слово, проте в кожного воно було різним.
Відтак, перший подібний допис з'явився на сторінці американської залізничної компанії Amtrak і містив лише одне слово: «trains».
Надалі подібні публікації з одним словом почали з'являтися на сторінках таких компаній як: McDonald`s, NASA, Wikipedia, Snickers, Pepsi, Oreo та багатьох інших.
Тренд активно підхопили і українські компанії. Наприклад Укрпошта додала допис зі словами: «не сьогодні».
То який це має сенс і чи можливо відшукати зв'язок між словами, які містяться в дописах безлічі компаній та медійних персон по всьому світу?
Звичайно так! Сенс флешмобу криється в тому, щоб описати себе одним словом.
На офіційній сторінці Джо Байдена тепер можна відшукати слово «democracy», а власники офіційної сторінки України в Twitter вирішили лаконічно описати нашу державу словом «victory».
А яким словом описали б себе ви?