Забронювати місце

Блогери-голограми

#EdPro

У 21 сторіччі блогерство стало професією. Багато людей прагнуть переходити у режим online та починають заробляти у соціальних мережах. 

Проте, крім переваг цієї роботи є й вагомі недоліки, на які часто не звертають увагу, коли прагнуть популярності:

  • ти працюєш 24/7. Так-так , ти ж блогер, а ще весь час потрібно вигадувати цікавий контент, щоб твоя аудиторія не сумувала.

  • часто тобі пропонують рекламувати те, що тебе не цікавить. А, від цього напряму залежить твоя зарплатня. 

  • твій дохід прив’язаний не тільки до кліків, переглядів та кількості рекламних пропозицій. Хоча ця робота здебільшого дистанційна, проте ти безпосередньо маєш зв’язок з прибутком компаній. Так, у період карантину, прибуток блогерів зменшився на 40% і більше, а все це - через кризу на ринку.

Українська компанія FFFACE.ME вирішила повністю прибрати людський фактор з професії блогера та створила діджитал-інфлюенсера, у якого точно не буде витрат на побутові потреби. 

Студія зазначає, що такий інфлюенсер зможе не тільки створювати рекламу, а й приймати участь у блогерських активностях, наприклад - виступати перед прихильниками, влаштовувати трансляції. 

Ім’я цієї диво-дівчини - Астра Стар, знайти її можна в Instagram, а підписана вона ось так: @starr.astra. У неї, навіть, є коротка біографія - блогерці 18 років, вона живе в Києві, куди переїхала з Берліну. Хобі у неї також достатньо цікаві: йога, самоосвіта, мода. Вона не тільки слідкує за тенденціяма, але й збирає образи як у секонд-хенді, так і у дорогих бутіках. Якщо ти хочеш перевірити сумісність з нею за знаком зодіаку, то варто знати, що вона Лев.

Життя Астри буде проходити у реальному часі та супроводжуватися публікаціями у соцмережах, тож ми будемо знати, які зміни відбуваються в її житті. Ми будемо спостерігати за її подорожами, новинками гардеробу та дорослішанням.

FFFACE.ME обіцяють, що сторінка блогерки буде постійно збагачуватись новими постами та колабораціями з локальними та міжнародними брендами.

Дмитро Корнілов, співзасновник и CEO компанії FFFACE.ME розповідає про доцільність створення цієї унікальної дівчини:

«Крім дизайну, ми продумали історію та характер персонажа. Наприклад, Астра не має шкідливих звичок, займається самоосвітою, слідкує за собою та тренами, намагається оголошувати власну думку стосовно різних актуальних подій та контактує з брендами та людьми.»

Ми вже спостерігали за модними показами, де замість звичних людей були голограми. Діджал-інфлюенсери - це новий рівень розвитку рекламних кампаній та маркетингу у соцмережах. 

Поки що, перша така дівчина з’явилася у інстаграм, проте можливо, що скоро ми побачимо блогерів-голограм і в TikTok.

Поділитися в соцмережах